Sunday, October 4, 2015

من یه پسرم



من یه پسرم !!!

اگه برات غیرتی نشم !!!

اگه روت حساس نباشم !!!.......اگه ته ریش نداشته باشم .....

اگه باهات مهربون نباشم اگه بهت اخمای کوچولو نکنم ....

اگه وقتی شالت رفت عقب نگم اونو بکش جلوو ...

اگه دستت را محکم نگیرم ....اگه نگم هر کاری کردی راست بگو تا ببخشمت .....

اگه سر به سرت نزارم ...اگه قربون صدقه ات نرم.....اگه نگرانت نشم ....

اگه بهت نگم عروسک من ....اگه نگم من مهمم که میگم خوبی ....

اگه ..........

اون موقع که تو دیگه دیوونم وعاشقم نمیشی !!!

تو عاشق اینی که من یه مرد کامل باشم !مرد تو!

امماااااااااااااااا!!

تو یه دختری ...

اگه خودتو لوس نکنی ..

اگه باهام قهر نکنی وناز نکنی .....

اگه وقتی چشام میچرخه از حسودی دیوونه نشی ...

اگه از نظر دادنام خوشحال نشی ....

اگه به خاطر من به خودت نرسی .....

اگه سر به سرم نزاری ....

اگه برام گریه نکنی ....

اگه لب ولوچه اویزوون نکنی تا بغلت کنم اگه بهم نگی اقامون ....

اگه برام مظلوم بازی در نیاری

اگه از سر وکوولم نری بالا

اگه برام عشوه نیای .....

اگه گوشمو نپیچونی ونگی تو فقط مال منی ......اگه ناغافل دستامو نگیری .....

اگه وقتی کار بدی کردی با ترس بهم نگی ......اگه لج بازی نکنی ....

اگه..................

اونوقت منم دیوونه وعاشق تو نمیشم تا اونکارا برات بکنم !!

من تو را خانوم میخوام !! خانوم من !!!

من وتو همون ادم وحوااییم !!!بیا جاهامونو عوض نکنیم !!!

من صلابت نگه میدارم تو لطافت ....

تو نجابتتو نگه دار ومن نگاهمو ...

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم !!

من بهترین پسر واسه تو !!

تو بهترین دختر واسه من !!

به این میگند رابطه ..

(اینا فقط رویاست نه برا من برا همه پسرا)

No comments:

Post a Comment